به وب سایت خدمات فنی ایران سرما خوش آمدید.

ما به تعمیر فکر میکنیم نه تعویض

تعمیر کولر گازی -صرفه جویی در هزینه -تعمیرات کولر اسپلیت – تعمیر داکت اسپیلت – شارژ گاز اسپلیت – کولر اسپیلت

تعمیرکاران تهران سرویسکار با تجربه و دانش فنی خود، با تمام قسمت های کولرگازی آشنایی کامل دارند. در صورت وجود هرگونه مشکل، در کمترین زمان ممکن کولر گازی را عیب یابی کرده و تمامی سعی خود را نسبت به تعمیر قطعات و نه تعویض آن به کار خواهد بست.
شارژ گاز کولر گازی

زمان تعمیر با شما
شما زمان ارائه خدمات را تعیین کنید
تعمیر کولر گازی ،زمان تعمیر با شما، شما زمان ارائه خدمات را تعیین کنید

ما کمبود زمان شما را درک می کنیم و از اهمیت زمان برای شما آگاهیم. به همین دلیل این شما هستیدکه روز و ساعت حضور تعمیرکار کولر گازی را تعیین می کنید. تعمیرکاران تهران سرویسکار در زمان مقرر شده با تجهیزات و ابزار مناسب جهت تعمیر کولرگازی در محل حاضر خواهند شد.
سرویس کولر گازی

گارانتی تعمیرات با ما
ما تمام تعمیرات خود را گارانتی می کنیم
تعمیر کولر گازی ،گارانتی تعمیرات با ما، ما تمام تعمیرات خود را گارانتی می کنیم

به دلیل اطمینان از قطعات و خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران تهران سرویسکار، شما میتوانید با آسودگی خاطر از ضمانت یکساله ما برخوردار شوید. هدف ما جلب اعتماد و رضایت شما است. بنابراین تعمیرکار کولر گازی ما کار تعمیر را با قطعات اصلی و بصورت کاملا فنی انجام خواهد داد.
تعمیر کولر گازی

سرعت بالای تعمیر
در سریعترین زمان تعمیرات انجام خواهد شد
تعمیر کولر گازی ،سرعت بالای تعمیر، در سریعترین زمان تعمیرات انجام خواهد شد

تهران سرویسکار با داشتن شعب متعدد در سراسر تهران، این امکان را دارد که در کوتاه ترین زمان ممکن تعمیرکاری متخصص را برای تعمیر کولر گازی به منزل یا محل کار شما ارسال کند. برای ثبت درخواست تعمیر کولرگازی از طریق فرم آنلاین یا شماره تماس های ما اقدام کنید.
به تعمیرکاران کولر گازی تهران سرویس کار اعتماد کنید

ما با داشتن متخصص ترین تعمیرکاران کولرگازی، سال هاست کار سرویس و تعمیر کولرگازی در محل را بدون جابه جایی در کمترین زمان ممکن به انجام می رسانیم.

دیدگاهتان را بنویسید